今日,我只係屋企好無聊玩game,同芷君傾msn,睇鋼練,!
約左佢話夜晚去天水圍,到左10號同佢返學睇下讀邊間中學
到左夜晚10點幾我先出門,我地約左係上水等,我到左上水,
唔見佢,就打比佢,佢話叫我係到等,佢dad唔比佢出,佢叫我唔好走,
我等左陣,就打返比佢話:都係唔好,因為會哂錢,天華等仲好喇,
之後我就搭車到左天華,都係唔見人,等左好耐,等等下落雨,
好多人企係巴士站,d人就係到call屋企人接,一個一個咁走哂,
得返我一個,我好想喊,我驚佢有事,等左好耐,有一架私家車黎左,
我見到佢,佢舅接左佢黎,我地走左入頌富買包包食,一出左頌富,
我就喊左出黎,我未試過擔心一個人擔心地咁,好難受,成日覺得自己害左佢,
後尾去左米欣屋企訓,抱抱錫錫咁,都訓唔到.
|