..*.°老公同紙巾既|!..×分享記憶*
   有你真福氣__*
  
             感覺一致*"
KWANLOVEFUNG
暱稱: 愛你一生一世"
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
返學返到唔知點
好悶
打返日記先
係屋企唔知做咩好 >...
給老公講既野..
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 9 日  星期三   雨天


對唔住ar,老公 !! 感動 分類: 未分類

今日10點幾到起身,就開電腦同老公傾msn,

晏D就打左比老公傾左一陣,佢話今晚黎天水圍

對唔住呀,老公,要你等咁耐同咁擔心我 !!

佢地唔比我出,我就係咁係度喊,佢地最後先比我

出,舅父車我出去搵佢,見到佢個樣好擔心,

落好大雨好驚佢會被雨淋病><

〔都係第一次見佢咁既樣.好唔開心〕

同佢行去頌富,買左包食,買完包出完頌富,

老公係我隔離喊,佢喊都係因為擔心我,

我見到佢喊都忍唔住喊左出黎

之後就去左美欣屋企,係度攬攬錫錫,

老公係我隔離唔知幾點就訓左,

我無咩點訓過!!



我喊.. 感動 分類: 未分類

今日,我只係屋企好無聊玩game,同芷君傾msn,睇鋼練,!

約左佢話夜晚去天水圍,到左10號同佢返學睇下讀邊間中學

到左夜晚10點幾我先出門,我地約左係上水等,我到左上水,

唔見佢,就打比佢,佢話叫我係到等,佢dad唔比佢出,佢叫我唔好走,

我等左陣,就打返比佢話:都係唔好,因為會哂錢,天華等仲好喇,

之後我就搭車到左天華,都係唔見人,等左好耐,等等下落雨,

好多人企係巴士站,d人就係到call屋企人接,一個一個咁走哂,

得返我一個,我好想喊,我驚佢有事,等左好耐,有一架私家車黎左,

我見到佢,佢舅接左佢黎,我地走左入頌富買包包食,一出左頌富,

我就喊左出黎,我未試過擔心一個人擔心地咁,好難受,成日覺得自己害左佢,

後尾去左米欣屋企訓,抱抱錫錫咁,都訓唔到.

 



2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


2006-08-08 分類: 未分類

唉 !!

二日後就知自己讀邊間中學,好驚自己唔知派去邊 ><



2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


平凡既一日” 愉快 分類: 未分類

今日9點幾起左身就開左電腦玩,

肚餓就煮左個麵食,老公都起左身ar!!

同美欣&老公傾msn,好開心/\/\

都有打比老公同佢傾電話既∼

不過最開心既係4個一齊嘻嘻哈哈咁 !!

 



2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


雖然整親但係都好開心/\/\ 驚訝 分類: 未分類

今日唔知幾點美欣打電話比我

傾左一陣就打就比我最愛既老

公BB,同老公BB傾完就起身lu...

起左身,老豆就煮好晒野食比我食,

食左一陣,我老豆就係我隔離係咁

講野,我食左一半麵就無食到,

之後美欣打比我同我講佢同佢

既老公出街,打左比芬傾左一

陣就打比老公,3點幾就出

左去搵老公,佢係大學火車站

等我〔有老公教我點搭車唔會唔

識黎既〕去到火車站搵佢就搭車

去新港城,落左車就行去沙灘,

去到沙灘,我就係度玩貝殼,

佢就係度唔知捉咩鬼野,我

就整到隻手,佢就整到隻腳,

見佢好似好痛咁就艾佢快D走,

唔想佢再整親就行番新港城

食野,我陪佢食,食完野就

行左陣就行番沙灘睇日落同

去左海皮玩,個條路好長好似

行極都行唔完咁,行左一陣同

老公坐左係度傾計同錫錫,去到

唔知幾點先走,老公就送我去搭

車,番到屋企就沖涼,沖完涼

就打比老公la,打左好多次

都打唔到><

我就開左電腦睇下老公有無on,

佢on左ar/\/\

就add佢啦,佢話晏D打比我,

打左比我傾左一陣,同老公傾完

先食野

雖然今日好累,但係我覺得好開心

好想每一日都同老公一齊直到永遠!!

 



d石整到好痛呀 感動 分類: 未分類

今日訓到唔知幾點,個傻妹就打比我喇,打黎叫我食晏,我有幾聲咳,整到食面面,不過都係買左d野食,之後到左3點,傻妹就話要出黎,係大學火車站到等,幾驚佢唔知點黎>"<,好在最後都黎到〔sor呀,我唔記得帶介指呀〕,我地就搭車到左新港,行去沙灘,到左,佢就係到唔知做咩,我就係到捉野,我整到隻腳,個傻妹又整到手,都係廢事係到留咁耐=.=,之後我地就去左新港ha迪斯食野,佢冇咩點食,我地就等到日落,去左海皮到玩,錫下錫下,傾下傾下,都成8點,就送左傻妹去巴士站.

日記呀,傻妹...



2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


係屋企好悶ar 開心 分類: 未分類

成晚都無咩點訓過,好早就起左身,

起身無咩做就開左電腦玩,老公好晏

先起身,見佢on左就同佢傾,無耐

落去食野,食完野番黎一陣就打比老

公傾電話,係度等老公電話

9點幾打左個電話黎傾左一陣

就要收線(因為佢家姐要去電話,

無計la!!)

 

嘻嘻/\/\ 我都會記得個日發生過D野嫁la...

老公,我永遠都咁愛你



打返岑日日記,2次sor呀 滿足 分類: 未分類

我好晏起身,開左電腦,見到老婆on左,

就同佢傾msn,傾左一陣,我d朋友打黎話要黎我屋企,

我見咁耐都冇見佢地,就比佢地黎

〔sor呀,整到老婆打唔到比你〕

之後傾下傾下,玩下玩下,就到左夜晚,

打左比老婆,講左一陣,我家姐又用電話,

我話左一陣打返比佢,但係我家姐用左好耐,

整到我訓左,又唔記得打日記,到左4點半起左身打日記..

〔sor呀,冇打返比你〕

我會記得個日嫁..老婆,我永遠都咁愛你嫁,知冇.



2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


唔知點既一日... 開心 分類: 未分類

同老公係網吧度成晚,佢無咩點訓過!!

朝早7點幾就離開網吧去買野食,同老公去左一間麵包鋪買野食,

佢食完個包,我都未食完,我食野既速度比較慢,唔好介意∼

食完野就同老公慢慢咁行番佢屋企個邊,去到佢屋企附近就

搵左張登坐,老公太累就訓係我度,9點幾打左比欣,

搭車番黎天水圍,係巴士仲唔小心倒左D野飲落老公件衫,

〔老公,對唔住ar!!我唔係有心嫁..]

大約11點幾到就番到黎,去番個個公園仔等欣,

等左一陣欣就黎左比我同老公上佢屋企,

上到去佢屋企就食左D野就去沖涼,沖完涼玩左陣

層層疊,我同老公都眼訓就借左欣間房訓教,

第一次同老公一齊訓教,好開心/\/\

訓到唔知幾點出左廳,老公訓左係梳化度,

欣叫左佢好多次都唔應,不過欣講左句

野,佢就起左身,無耐就食野,我

喂佢食麵麵,食完就傾左一陣計

就去左頌富打電話,打完電話

就搵佢地,之後同佢地講番,

講完就同老公傾計,攬攬&錫錫

10點幾就去左個公園,老公要番屋企有D唔捨得

唔開心既野唔想打

番到屋企沖左一次涼,沖完涼就打左電話比老公,

傾左陣就開左陣電腦同佢傾msn,2點幾先熜機

訓教



小心病呀 滿足 分類: 未分類

今晚我都好開心呀~唔知點解唔望多你幾眼都訓唔到呀.

4點幾喇,我醒左TIM,見你有幾聲咳喎,對唔住呀,傳染左比你TIM>"<!