| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 2009-07-08 |
分類: 未分類 |
今朝好早就番佐學喇/3\
俾哥哥嘈醒的.搞到好眼訓;
番到去就換衫換衫.
跟住練下舞禁囉xp`
之後落去籃球場排隊上禮堂.
同馮凱彤坐.傾計.好驚;
仲於到我地上台/3\
結果系跳錯佐.練得個3日.
後尾系好亂囉.刀唔知點解.
結果系第3.拎唔到獎/3\唉.
個1刻就真系好想喊.算喇;
完佐就聽校長亂up-333-
差唔多1點先放.上哥屋企;
膠布 西瓜刀在.2點佢地走佐.
傻佬就附送m記上黎喇xd
跟住系禁食煙仔-3-成班煙產xd
訓佐陣.april上佐黎傾計.
5點半走佬. 同個傻佬行街.
去佐m記食ice-cream x)
7點番屋企;) 食完飯再出來;
9點回家. 今晚入相聽日po xp
♥21ds
|
| 發表時間:2009-07-09 12:38 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|