| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 7 月 23 日 星期日
琴晚真系好憫.. 旦系又幾好笑! 全家人都攪到我勁憫, 系我做功課果陣個個都到大嗌.. 驚死對方聾甘.. 我又同緊老公傾電話woo. 攪到我更加憫, 個肚又痛.. 都吾知咩事.. 之後12點幾我終於成功做完扮功課.. 返房啦***** 可以認認真真甘同老公傾啦* 點知我又激嬲左佢, 成日都做錯野, 講錯野! 開始覺得我冇資格做你女友啦! 之後老公cut左我線, 我諗佢會打返黎.. 1路喊, 1路睇住我間房個電話響, 等下又1個鐘等下又1個鐘- 5點幾6點果陣, 個天開始光啦, 你都系冇打黎! 我知你訓左啦.. 甘我就系間床到喊左好耐..8點15am! 手提響啦.. 無法識辨, 我諗會系你啦.. 點知我系甘喂喂喂喂喂.. 冇人出聲! 到底系邊個..甘得閒! 打黎又吾出聲! 玩我電話咩? 之後帶著失望既心情從牙妹手心搶部電腦返黎! 因為我手提響.. 攪到全家人起晒身! 媽咪問我幾點出街?我:冇街出牙!媽:你吾系約左人咩? 我:冇牙!媽:攪錯牙你! 早d出聲同你返大陸啦! 我:我冇心情同你去woo! 媽:又同佢嘈交牙!我:關你咩事? 媽: 甘你食吾食野牙?我:吾食牙! 就系甘** 媽咪就比我吹脹左啦! 佢話我白痴! 哈哈! 之後系到玩電腦, 玩到11點幾到.. 電話都仲未響起系搵我既.. 我知如果吾系我搵返你先! 你1定吾會搵我* 因此我send左個msg比你.. 之後都吾知咩情況下打左比你* 之後睇完百分百感覺返房啦! 又系到嘈啦* 你就我?甘1齊黎有咩意義?遲早未好似已前甘既結果! 點解我地吾諗方法去解決我地既問題* 我吾要你就我d咩..我咩都吾要.. 淨系想要你1個, 你要我改果d野.. 我吾系冇做到.. 好似學煮飯甘.. 我真系有學! 好多野!我已前就識整.. 旦系我只系想比個驚喜你! 等你開心! 我冇呃你! 我真系有學! 我老豆做廚師..我成日都問佢依樣野點煮果樣野點整點煮要咩材料* 你可能吾信.. 旦系我應承你黎緊果個星期六..我1定會做! 你話::鬼叫我鍾意你所以就你.. 甘我吾駛你就我! 你系咪吾鍾意我啦? 你話::成日都吾知我諗乜? 旦系其實我都系! 有陣時-你真系好忽冷忽熱, 鍾意既時候我真系開心到笑到喊, 旦系到吾鍾意理我啦.. 講既每1句野都系好冷淡* 唉**** 可能真系好多問題啦**** 我都可知點去同你講! 之後吾知點解我好似懶尿甘要去廁所.. 點知原來系姨媽到..遲左7日.. 之後我話攪掂打比你啦! 之後好肚痛牙.. 旦系又未食野.. 吾食到藥..so!媽整烏冬比我食! 甘我就繼續同老公傾電話.. 去完1個廁所- 好似吾同晒甘.. 冇晒嘈交既feel! 我終於大笑啦.. 牙妹都話! 平時家姐傾電話傾到好開心.. 成朝都未見過佢笑..淨系系間房到喊..依家終於見到佢笑啦! 之後老公話想抖下..so我食野.. 4點打比你叫你啦* 食完野食藥, 好苦牙! 之後玩電腦! 媽同妹就汁屋,, 吾駛我汁! 驚我1陣痛到死左woo! 哈**** 甘就玩電腦..聽歌啦* hapi* msn::欣,美怡, 4點打比老公啦.. 豬頭** 佢話我傻左! 你就傻牙!之後同mei msn* 佢大過左好多牙! 我的朋友1個1個甘長大* 真系好開心-3- 之後牙爸牙媽出完野返黎***** 買左好多野返黎牙! 正野*** 哈哈-3- 之後飲野*-3- m痛痛死左我* 媽咪話:芳姨岩岩先出去! 比芳姨呃左tim! 死衰人牙*之後都冇咩啦**** 打日記啦* 今日成日系屋企..都可以打甘長既日記* 西利* 今晚果餐我整既.. 炒烏冬架暑仔炆雞仔! 食完個個都話好味! 好有滿足感ah!
p:s基路仔:: 生日快樂
**************************************
刊登時間︰2006-07-23 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 101 | »
|