| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 5 月 28 日 星期日
|
_______鍾意1個人吾系要擁有佢!只要佢過得開心就得啦! |
琴晚同牙媽嘈交 過左婆婆到! 鉅順打黎同我傾左好耐計! 12點幾先返過去! 返到去沖良************* 睇電視= 差吾多2點先返入房.. 訓系到諗左好多野! 我知鍾意1個人真系吾駛擁有佢.. 只系佢每1日過得開開心心就夠啦! 我知我仲好鍾意佢* 旦系所有野已經成過去啦! 我吾理佢地點同我講- 旦系我真系仲好鍾意佢* 我知甘樣系對自己好辛苦.. 旦系我真系放吾到手啦* 系甘喊.. 喊到4!點幾5點- 牙媽7點幾就入黎! 放底d錢比我.. 之後我話想拎返張証.. 可以返大陸玩下.. 之後佢本身話上大陸.. 旦系都系同左我去.. 甘我就起身刷牙洗面洗頭啦!* 之後個黑人憎出左去之後,, 又同牙媽嘈! 我仲咩要比機會佢* 機會我比左14年佢啦! 仲乜仲要比佢? 14年仲吾夠牙? 我覺得已經好夠! 我根本就接受吾到佢再系依個家! 成日都話1家人.. 我同佢吾系1家人.. 我老豆死左好耐架啦! 吾該吾好亂嗌= 之後出門口.. 等紅巴冇.. 搭左261.. 系新圍仔落..行去中旅社.. 之後又同牙媽系到嘈******* 牙媽點可以吾理我既感受? 點解成日都要陪佢? 點解吾可以陪下我牙? 之後好嬲甘返左屋企.. 落雨系甘淋! 1返到屋企***** 就系甘嘔! 發生咩事? 之後又頭痛! 之後都冇咩野.. 點幾2點訓教! 訓到4點幾到起身.. 岩岩又同牙媽嘈多左次! 點解要我比機會佢牙? 佢系我邊個牙? 我針對佢? 你吾好話系佢做甘多野出黎都黑人憎! 果日我已經同佢講左叫佢吾好再理我d事 又要理.. 又要打比人煩住人! 你到底想點牙? 我d野你幾時有資格理牙! 你吾系返黎要我受你氣牙? 依間屋你冇份架! 我系吾鍾意你系到架啦! 我好過份甘同牙媽講左句.. 你揀佢就吾好揀我! 你要佢就吾好要我.. 牙媽話如果我可以搵返間學校去讀書.. 甘就可以叫佢走.. 甘佢吾走我走囉! 我走你乜都開心晒啦! 你早知當初就吾好生我出黎.. 我搬左屋甘耐- 淨系開心過3個月.. 如果吾系佢我都吾會開心.. 日日返到屋企..有人理我咩.. 返到屋企淨系識得問我借錢! 返親屋企食飯! 餐餐都系晒塊面! 講真果句牙! 依個家有我只會吾開心.. 甘不如我走啦! 好似系2b甘.. 有我系到攪到幾多人吾開心牙? 甘我走左都系想佢地開開心心甘..到依家我日日系屋企乜都要我做! 有冇理過我既感受? 已前我知我真系1個大小姐.. 個個都要就我! 我吾鍾意乜就吾鍾意乜.. 依家佢返左黎! 乜野都吾駛問過我! 你地鍾意點就點! 甘我都算啦! 你叫佢返黎問都冇問過我.. 淨系同我講1聲就算..話住幾日..住下住下住左幾耐牙! 我地正式入伙第2日佢就返黎.. 甘算點牙? 依家根本冇人理我! 1個2個都講大話.. 帶住個面具做人.. 我真系好辛苦牙! 點解我要甘辛苦牙? 我只系想我得到我應得既野姐.. 甘都甘難甘辛苦? 當初系邊個話要生我落黎.. 個個都反對.. 你生左我落黎* 生我落黎.. 又要放我系婆婆到.. 到幼稚園先同返我地1齊.. 1時又跟下麻麻.. 1時又跟下婆婆.. 好好玩牙? 當我系玩具牙? 14年黎我真系冇開心過.. 做乜都吾岩.. 真系除左果3個月開心,,真系冇啦!
很想很想走..很想很想1切再從新開始過-
**************************************
刊登時間︰2006-05-28 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 101 | »
|