夜晚..
做左個...
一生中最大既決定
就係..自己煮飯食=3="
煮到..成個廚房烏煙瘴氣=3="
呵=3="我都有少少黑左=3="
今日...
唔錯喇..租左d碟返屋企睇
第1隻係=3=" keroro大電影2=3="
超搞笑wor..哈=3=".但係夏美超令@v@"
第2隻係=3=" 恐怖片..恐怖爆髮=3="
條友...超喜頭髮...好核突..d人屎左.跟住剪晒人地d頭髮..搞到人地變左光頭
煲左...3-4小時=3="
沖涼去=3="
之前d CM覆左喇=3="去睇喇=3="