,,,其實你想點 你不如快d答我,,我好辛苦,,,見到你同嘉浩咀左下 我仲諗住可以死心,,,點知 你同我講
話嘉浩唔係你男友 作文又同我講唔係,,,你想我點,,,我好辛苦架...唔好咁對我好嗎?早點答我,,大家都
好d,,開心d 唔洗咁辛苦
能迴避嘛 我怕了當那電燈膽 黏著你們 來來回 委曲中受難 一個我被撇低 卻又很不慣 要走的一剎又折返 能承認嘛 我故意當那電燈膽 他日你們完場時 入替也不難 善良人埋藏著最壞的心眼 妄想一天你們會散 會選我嗎