過多4日就考完戈cE ,, 但有點不想溫書既感覺 ,, 我在幹什麼-.-lll
今日既五月一號`心情有點失落 ,, 打機又手震 ,, 頭暈 ,, 食左h0多野 ,, 加上聽到d h0傷既說話/3\
里日真系帶左h0多回憶俾自己-.-lll S|-|!T凸'
聽日一定有一半人著黑衫一半人著紅衫- -"
黑衫代表抗議考評局出卷
紅衫代表支持奧運來臨
我要著咩色衫呢- -" 大把黑衫 ,, 點算@o@'!
真系h0傷h0深刻既說話 ... 我會h0 h0記住的'!t3t"
什麼叫做"不記得就以後都不要阻我了" t3t"
這句說話會吾會過份左少許呢'!
我知你打幾句說話當時心情是很嬲很激氣 .. 但有沒理過我感受 ..
禁我以後搵多d你l0'! t3t"
中英文不合格 升中六願望沒了 只怪考評局 -.-lll
哈哈哈~ [在沒心情中的冷笑]