星期二-v-英文日{其實一d英文feel都冇`}
今日起身個時吾知點解超凍z3z`吾係好想起身Q口Q
差吾多番到學校個時見到安-__-`超吾好睬l0r-.-v
之後仲差吾多遲到tim ah``v3v討厭x0x`
無無聊聊咁過左中文堂-.-v派左兩入卷-_-`兩份都合格-o-`
一份15.5分一份就35.5分-.-;!
過左中文堂之後就到mAths-.-~聽聽下老師講野差d訓著左-o-
之後就英文-.-~俾人摘左兩個名-_-超憎黃芝芝l0r
成日扮晒野咁^3^;!傾計有罪ah v33v;!?
lunch個時-.-~諗住去買野食個時見到黃芝芝-__-;!
扮晒nice咁同人傾計;仲走埋黎w0r~嚇死人啦嘛=x=`
諗住叫人加零用錢-x-`又吾加-x-``
又話我一日用勁多錢*o*`
好吾應該l0r~70一個星期點夠用啵-.-~
反對ah^3^;!
|