我今年中秋好開心哇.xd
你們給了我一個快樂美好的回憶.:$
多謝babyho.;D;D;好愛你哇.xd
第1次比你接.xd
第1次同你咁行番我屋企樓下.xd
第1次喺屋企樓下咁樣傾計.xd
第1次約你出嚟.xd
第1次同你過中秋.xd
第1次同你一次過傾咁多計.xd
你是我嘅好好好好好好好好好好朋友.xd
5好再重色輕友啦.xddd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝我最愛最愛嘅玥星晞.xddd
好好玩.xdd
多謝你陪我.(k.)
多謝你比我地上你屋企.xd
Karen最愛你喔.xdd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝楊楊.;D
咁忙都陪我.;我好開心.xdd
love you baby(!).xd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝Joey.(k.)
好似第1次同你過中秋.xd
幾好5錯.xdd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝Larry.xd
好可愛.xdd;滿天星.xdd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝Hugo.xd
爆高.*v*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
多謝陳俊傑.xdd
好好好好好人.xdd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我好中意好中意好中意2E.(!);D;D;D;D;D
好好好好好玩哇.xd
好開心.(:
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
再打番d bao bei先.xd
上次太懶.B-)冇打喔.xppp.
Candy.(:;再難都會渡過.;-)
Ki.;Babe.我成日遲.sorry.:$我愛你我愛你我愛你.xd
Fibi.:$;開心d啦.babe.(:
Rachel.:)Be happy.(:
Lydia.;D好朋友.xd
Menky.我好愛你哇.B-)多謝多謝多謝.xppp
Salad.xd好番未呀.xd;take care.:$
Emily.<3打番你啦.xd動L.:$
Pinky.我愛你我愛你我愛你.B-)
yuha.xd.好好人.thank you.xd
倉鼠;中文堂好正.xd
Phoebe.;$好可愛.xd
李明澤好可愛.好好好好好人.xd成日同我溫書.xd
冒牌丫媽:$好正.xd
hippo.xd好搞笑.xd我勁中意.xd開心d啦衰婆.xd
細佬.xd好可愛.xd.好女仔.xd我好中意.xd
皇上.xd.好搞笑.xd
Ricky.;超好人.個名好好嗌.xd教我做數正.xd
老逗.xd.正料.xd;kind.(!).;D
仲有..
♥Elaine.xd
♥Athena.(:
♥Iris.xd
♥Janet.X)
♥chinglambabe.x)
♥小朋友.xd
♥丫媽.xd
♥youallbabe.xd
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
遙望着你的身影.
總是多麼的迷人.:$
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |