今日,係我地學校黎講就係day5。
今朝,上班主任堂就俾佢罵左一餐,佢話我地吊左位嘈過未吊位,有四個老師向佢投訴話我地果班好嘈。T T
第一,二堂va 要design 自已個logo。 = =
第三堂maths 講因色分解。- -
第四堂chin 係甘罵人,話我地嘈。T T
第五堂chis 問書。=3=好左無我分。^ ^
第六堂 mus 唱歌,睇魔法師的門徒。^ ^
第7,8堂 eng 講連接詞。- -
放學同芬芬,丫女一起搭車,搭到上長青巴士總站。
返到屋企,就開始 design 我條裙,design到9點半。就做中文閱讀報告,做到10點就收野打qooza。整到好累丫!
好啦,夠鐘訓教,886!
|