今日比賽laaaaa......好緊張牙.....今日我地係最未一班....咁緊係緊張laaaa
第一班表演o架係3B ..嗯...好悶loooo...之後係C班...A班....到D班....咁我地就去地理室預備......
哈哈.....其實係LUNCH TIMEo架時我地幫佢地化好曬妝....嘩佢地幾樣衰牙....哈哈
咁上到台好順利牙....爆開心牙.....冇咩大出錯...聽到台下o架笑聲好有滿足感牙,
本來我架....要影班相架...但係maymay佢地要聽埋個結果先去肯落妝
司儀宣佈結果 la∼好緊張牙....首先係男女主角..我地知自己一定冇份(因為我地都冇主角GA∼)
之後係最佳道具...3E,A...呵呵...有牙....之後係冠亞季LA∼
首先係優異獎....3C,3D...呵2...爆開心..咁JA∼係話入到3甲LA∼
季軍la~...司儀話...係3E...我地成班打個突...D人係度歡呼 LOW
我地班..就...頭DUDU 咁
之後知點解D牙SIR沖左上去WO∼之後個司儀話...唔好意思...季軍應該係3B...呵2
我地成班係度嗌LOW∼(得我地一班嗌)之後B班O的人黑曬口面 哈2
之後亞軍係我地冠軍就係A班LA∼
有小小唔開心..不過都好過第三牙....之後我地就換33牙影班相牙
我從未試過影班相係咁happy架....呵2
之後上到班...余長樂堂...爆訴苦....有o的唔''底''low
5+2佢地話我地同A班差2分乍...就係因為佢地多左個MISS WO
咁米勁唔''底''low....如果可以有MISS架話...我地都搵左張苑2出LA∼
其實佢地咁做....對班班都唔公平LOW...唔單只係我地班LOW∼
仲有牙...佢地個劇本同我地都差唔多架...我發誓...我一定冇抄佢地LA∼(因為個劇本係我作架)
不過算LA∼都過去左LOW∼同埋真係好開心LOW∼
...放學返到屋企都係玩左一個鐘頭度架電腦....食左O的野...就爆快訓左LOW∼...起身都夜晚10點LOW∼
起身...又玩左一陣電腦
電腦響....杜亨
同佢講電話我唔鐘意係廳講O架....鐘意走入房....唔知點解呢!!
對住杜亨...我好似變到好似成個細佬女咁.....
都唔知係佢經歷得太多...定係我經歷得太小...呢..!!
雖然佢只係大我一年.......唉....
其實佢都係搵我攝時期ja∼
之後打多一篇自己架日記就訓lu......goodnight
|