﹏○°× 牙琪口既生活小餅子_________"】
||.:..+°只係我架個人感受牙~..°×﹏__

唔好偷圖牙
2006 年 1 月 21 日  星期六 晴天
6666

今日又悶到爆爆laaaa~~~又係狂睇o的網上小說

之後夜晚......去左津津食野.....食完返屋企煲碟.....2點到就訓...lu~

刊登時間︰2006-01-22 02:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 20 日  星期五 晴天
放假

今日放假....學校唔知點解會放一日假(其實有講係我唔記得ja)

但係唔放假好過放假la.....因為我放假都冇野做GA...

咁我今日就係係屋企過o左悶悶架一日la∼

刊登時間︰2006-01-21 11:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天
比賽la~ 開心
今日比賽laaaaa......好緊張牙.....今日我地係最未一班....咁緊係緊張laaaa
第一班表演o架係3B ..嗯...好悶loooo...之後係C班...A班....到D班....咁我地就去地理室預備......
哈哈.....其實係LUNCH TIMEo架時我地幫佢地化好曬妝....嘩佢地幾樣衰牙....哈哈
咁上到台好順利牙....爆開心牙.....冇咩大出錯...聽到台下o架笑聲好有滿足感牙,
本來我架....要影班相架...但係maymay佢地要聽埋個結果先去肯落妝
司儀宣佈結果 la∼好緊張牙....首先係男女主角..我地知自己一定冇份(因為我地都冇主角GA∼)
之後係最佳道具...3E,A...呵呵...有牙....之後係冠亞季LA∼
首先係優異獎....3C,3D...呵2...爆開心..咁JA∼係話入到3甲LA∼
季軍la~...司儀話...係3E...我地成班打個突...D人係度歡呼 LOW
我地班..就...頭DUDU 咁
之後知點解D牙SIR沖左上去WO∼之後個司儀話...唔好意思...季軍應該係3B...呵2
我地成班係度嗌LOW∼(得我地一班嗌)之後B班O的人黑曬口面 哈2 
之後亞軍係我地冠軍就係A班LA∼
有小小唔開心..不過都好過第三牙....之後我地就換33牙影班相牙
我從未試過影班相係咁happy架....呵2
之後上到班...余長樂堂...爆訴苦....有o的唔''底''low
5+2佢地話我地同A班差2分乍...就係因為佢地多左個MISS WO
咁米勁唔''底''low....如果可以有MISS架話...我地都搵左張苑2出LA∼
其實佢地咁做....對班班都唔公平LOW...唔單只係我地班LOW∼
仲有牙...佢地個劇本同我地都差唔多架...我發誓...我一定冇抄佢地LA∼(因為個劇本係我作架)
不過算LA∼都過去左LOW∼同埋真係好開心LOW∼
...放學返到屋企都係玩左一個鐘頭度架電腦....食左O的野...就爆快訓左LOW∼...起身都夜晚10點LOW∼
起身...又玩左一陣電腦
電腦響....杜亨
同佢講電話我唔鐘意係廳講O架....鐘意走入房....唔知點解呢!!
對住杜亨...我好似變到好似成個細佬女咁.....
都唔知係佢經歷得太多...定係我經歷得太小...呢..!!
雖然佢只係大我一年.......唉....
其實佢都係搵我攝時期ja∼
之後打多一篇自己架日記就訓lu......goodnight
 
刊登時間︰2006-01-20 12:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天
爆嬲LO
仲有一DAY''火乍''........仲有一DAY就比賽LAaaaa~~~~
今日本來都幾開心架......因為我從未見過我地班咁團結looooo.....好開心牙
但係放學...佢地就好仆街LOOOOOO......唔想講LA~
爆嬲牙......出街牙~~~~~~~~~~~~~
刊登時間︰2006-01-18 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 17 日  星期二 晴天
幾開心牙 開心
今日返學我又見到你laaaa...好想上前同你say個hi...但係都冇咁o架勇氣...唉
星期四就要比賽laaaaaa.....緊係要加緊排練laaaa.....lunch冇人黎牙........so牙煥佢地放學困住
佢地係班loooooo.....但係o的人好唔like lo......結果嘈嘈o下....我地就放左佢地looo.....因為逼佢地都冇用looo
口6我地有我地上去六樓loo....咁又人o的人黎左lo.....咁排得都幾開心o架.....之後攪好曬o的野....咁就走laaaa
同maymay la~小樂......屁彤....佢地一齊行去火車站 looo....一路都有講有笑幾happy喔!!!!
咁行几o下見到金魚wo.......行到去火車站....金魚...提款機到攞$$ WO~
MAYMAY勁爆笑LOW.....又攞張卡出黎去攞$$ LOW^^"...爆笑loooo.....(玩野)
-------------------------------------------
我仲鐘意你o架....但係有緣冇份...我都逼唔到....
喊....有幾多人明我牙...心灰looo......
點解偏偏我又會鍾意返你牙
刊登時間︰2006-01-17 06:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天
星期一
今日都過得幾好牙.....哈哈......
英文堂有o的野low...咁唔知咩事la~牙楊英就同廖生嘈起上黎laaaaa~~
咁嘈嘈下球仔叫楊英唔好嘈...咁楊英就串球球......球仔嬲嬲地米叫吳麗敏帶佢落去low∼
之後我同廖x華...傾左一陣計...就話楊英變左勁多low....個耳仔好多個洞牙...講野勁串牙
咁low∼...咁唔知點解maths堂kobe問我楊英係米變左...咁我米話係low∼
其實kobe係唔想楊英行返佢F.1條舊路ja...因為之前kobe都比人帶壞過so
...唔想楊英行佢條舊路low....咁lunch個陣...我地成班食完飯又去hall排戲...因為冇咩時間laa
真係........咁排左成個lunch loooooo......咁kobe就拉開左牙楊英咁諗住關心下佢(其實佢唔知我地好擔心佢LOW~)
BUT佢好似唔係好領情low
咁因為遲左上班房...咁o的4E人已經坐曬係度LOW(因為我地要轉班..個堂我Art) ...甘牙杜亨牙....莫生牙住曬係度low
好煩牙佢地.....成日讀錯我個名....唉............咁上完art就放laaa~~~but又比小強強留low......爆無奈low.....留左一陣
...閃la梗係.........咁係門口..唉...撞到....波羅佢地WO....咁岩我手上有包m&m禮貌上問下佢地食唔食.....
一野攞左都算la~~~~~~仲分曬比d fd~~~~咁我爆無奈=="咁話...你地食曬佢la~.....我走la~bi....咁low~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
我發覺我.....係冇咩優點值得人愛low~
唉愈諗就愈想拍拖....成日都諗.....物我兒家好差咩......唉......不過都係算la......唔好諗la~....愈諗就愈想
刊登時間︰2006-01-16 05:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 15 日  星期日 晴天
冇題
今日雖然係星期日但係同平時都差唔多........米又係係屋企睇下電視牙...睇下網上小說
講起d網上小說就好笑low~......可以話係太完美*......全部都係人最想要架野....愛情牙...自由牙.....咁
睇左一陣(其實都唔係一陣架LA)又走入房訓左陣....
就去左''女麻女麻''食飯.......食飽就落左街同o的細佬妹......打波...打左一陣二家姐黎左(因為佢要返工)\
左牙個pat pat la~~~~~~
刊登時間︰2006-01-15 06:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 14 日  星期六 晴天
悶左幾個鐘
今日特登唔返爵士舞班(好僧個MISS)但係因為比小強強罸留堂都要著返校服返學校留堂
係1樓同大子佢玩左一陣..之後比吳楚怡睇下本劇本....成日同杜亨鬥氣.....我攬住大子...佢地話我基架WO
哼.....口甘我米基比佢地睇LO.........
之後落左007留堂.....哈....4A都會留堂架wo...嘻嘻~~~~~留到夠鐘..就上去搵大子
因為香腸佢地係M記等我同大子......BUT~~我諗住等埋大子...但係佢仲未得牙
SO~我都唔去LA...口6就買左D野返屋企同我妹子一齊食.....
頂夜晚晚比人屌low~好下下都係心照la~....心照我就唔會問你:[你講d 咩牙]
下下都關我事low...只係聽朋友訴苦都要比人屌..咁樣真係好無奈low.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------
其實由我話我基個一刻開始,我知道我個心真係傷LA...冇人都我分擔..好辛苦...因為怕悿人話我煩(因為試過)
..我開始自閉起黎LA
我唔敢同人講我究''景''個心有幾傷....我有幾痛苦...冇人愛個種孤單,空虛架感覺有幾恐怖
我其實表面好堅強...只係表面....其實我比任何人都脆弱...
 
刊登時間︰2006-01-14 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 13 日  星期五 晴天
仲有7日
今日返學都係比平時攰...米又係為左改稿...我,牙煥,屁彤遲早都會精神緊張架
 
今日爆激氣WO..事原就係又係因為話劇..咁LUNCH LA..因為MISS話
 
''BOOK''左場LA....咁去到LA~老早我牙..牙煥牙..屁彤牙就去左HALL LA~咁D人陸陸續續都黎左LA~
 
之後樊俊怡...又帶埋D C班人上黎WO.....又話因為我地冇MISS 係度唔用得牙...咁WO (頂佢個媽媽牙)
 
咁仲之左攪攪右攪攪庬地就冇得用HALL LA~ (勁勞氣牙)
 
 
我發覺我兒家有D刻意扮我唔鐘意男仔...又好刻意話自己基架WO
 
(我諗都係比人傷得太緊要LA~~)
 
返到屋企都好夜LA.......咁開下MSN 牙....ICQ牙
 
咁見到杜亨米同佢爹左幾句LOW
 
咁因為劇本又有太變動...所以又要改LA~(原來要做好一件事係咁攰架)
 
12點9我終於可以上床訓覺覺豬LA∼(最好架時候)
刊登時間︰2006-01-14 06:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天
好攰架一日
因為好快就比賽LA~班班都好似好緊張LEI個比賽咁....我琴晚同牙煥一齊寫野
寫到都好夜牙.......SO今日特別攰....但我都好興奮牙....
-----------------------
科學訓左兩堂....有人黎睇堂....都唔理LA~訓左先算....
之後例排都會見到佢架LA.....其實...我都開始唔介意佢個班點睇LA~
咁第二個小息....佢PE..咁我係b場eat野la~咁佢個班d人又係度叫...唉..佢地唔悶我都厭la!~
咁成日都係度改劇本WO.....真係睇多幾次都識背la(梗係LA..我寫架麻..87)
放學因為屋企停電...要係學校留內D....佢又係度打乒乓波wo.....米seesee low...
咁5點幾就返屋企...食左個出前(因為屋企冇人...有冇人我都唔食架la~haha)
咁到兒家...都係自己一個牙....悶b牙...咁米睇下終極一班low...(好87...但係好爆笑low...敏b冇介紹錯)
差唔多訓架la....唉(好僧黃智強牙)
刊登時間︰2006-01-12 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


KaRy0824
暱稱: 牙琪
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
王子圖..我整架~!!
[最爱 ]王子變青蛙經典...
上課的第一天
好HAppY
自己一個
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 1327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed