|
KaY0510
| |
暱稱: 牙KaY﹏ 性別: 女 國家: 香港
|
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
 |
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| 天日去camp lu | 哇...巧kai心牙>3<
今日見到佢4次,,朝早,lunch,放學 &放團契∼哇kakaka
但係都唔夠虹虹好 ,同人地msn...so sweet
團契嘅班主任廚房...同牙哥嘅5A一齊win>﹏<
好Lucky哇...
天日去camp lu 期待+恐懼...
心情復雜...!%#*$) !@%
| |
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
| 2007-02-07 | 果然今日見到嗰條友...真係好想打q佢呀...
都未見過d人咁賤嘅人囉...
佢重要問:中2一個人有錯咩??
我好想答佢:你中2冰個都冇錯,,,但係你咁姣就有錯囉!!
頂,,,之後又喊...黑人憎\./
e家先發現原來佢係我最最最憎果挺人囉...
放學去交通告,,,見到佢喺度hea ,
咁啱我望住佢嗰時,佢又望住我...
好恐怖牙!!! | |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
2007-02-05  | 好嬲囉... 我今日終於睇清果條友係咩人喇
喺我面前扮哂friendly,喺我背後就話我扮野,,,
呢d咪叫做賤人囉.....
佢話我都算q數囉,,,仲要話埋我牙哥
e家我牙哥有得罪佢咩...x佢
同佢好熟牙??
我哥升唔到F6??佢個高F.都係好彩咋!!
上年14分都升到,,,但係今年就要18分先得...
就算我哥升唔到,,,又如何牙??
最多咪係我哥唔好彩囉...
好心佢搵日唔好發姣啦,,開口埋口都係高F個[吳乜差]...
勁勁勁勁勁憎佢條x街牙><
| |
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
家長日  | 今日係家長日牙...朝頭早超緊張囉...
但係好彩,,,都考得唔錯///全班第4&&全級11>3<哈哈
諗諗下,,,都幾無奈架,冇全班頭3 又冇全級頭10...
不過,過左去嘅野道由佢啦,唔諗lu
e家開始有d擔心哥哥升唔升到上中6
唉∼佢巧橙牙..咁勤力都有機會上唔到
呢個世界真係可悲
今日最hapi嘅 咪又之唔係見到[佢]之麻..kakakaka
唔g佢落4樓做乜呢??
唔理喇><總之見到佢就勁hapi啦!!!  | |
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 無奈... | 去左剪頭髮,,,剪黎剪去刀係咁嘅樣...哈哈
好無奈囉,,,佢地兩個洗唔洗咪屎忽牙?
超賤囉...冇左佢就唔得?慳d啦!! 一個就搞到人地俾人誤會...
妖~搞到個個都唔hapi,,,佢地e家高興啦...
前幾日見到[佢],仲主動同我講野,好kai心哇>3< 之後佢攀石,好似有d驚,好搞野,kakaka
| |
|