今日,我覺得好開心....
因為Lunch嘅時候我哋出去食飯講D嘢好好笑...
以家對我嚟講男朋友已經唔重要啦>.<
最重要嘅係朋友and家人!!!!!
我唔知有咩打呀>3<
算啦聽日再打啦...........”
快D去留言啦....愛死你....
你都覺得呢*朋友同家人係最重要的*
咁我有幾種要牙?^^ 傻PIG*