Kafai : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
KAFAI`S_HOME**
Kafai
暱稱: kafai*
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::
___
公告..
今日....
___
現時..12:05am

:: 日誌分類 ::
全部 (91)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
ENDY`S相簿
ENDY`S網網
KAFAI`S相簿
百度MP3搜尋器
動畫
陳楷中學
愛情測試網

:: 日誌統計 ::
文章總數: 91
留言總數: 103
今日人氣: 2
累積人氣: 5127

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天


今日...過得好好玩.. 分類: 未分類

今日...上堂''好眼訓**好悶**攪到好想走.....

第3,4堂..卡''休息時間到時...訓''=,=一訓..訓到過埋個小息!!

>,<唔制!!!跟住就5,6堂..電腦堂]]我同ken..選擇了''走堂]]

哈哈...好好玩,so exciting!!我同ken扮晒野去醫療室...其實

就上左天台傾計''去到,,我地係到傾一d未來既野...哈哈''傾到

真係好開心...覺得..."一定得"^^]]]冇耐..我地發現已經過左

兩堂(12:51pm)...我地好高興..到左1:03分啦..簡直開心到..

冇得形容''我同ken講話而家落返去啦...點知係呢個moment..

我發現我既正前方多左一位男人...嚇死我牙!!我即刻坐返落地下..

同ken講,死定了...有人係到''=,=]]]過左2分鐘...鍾都打埋]]]

我又同ken講'點牙?佢唔走,我地又點走?'係呢個時間..我同ken講.

..死就死啦''就企左起身...哈哈''條友走左牙!!我同ken講話快d走!!

我地一走出天台中間..突然!!有幾個prepect走左出黎...=,='']]]

我就同ken講...走啦'''快d!!!]]]之後我同佢就好快咁衝左落去另一邊

樓梯....我諗住快d啦...就係天台跳左落去6樓...點知''係呢個時候..

有位老師係我旁邊..我心諗"今次仆街啦"但係我唔理..同ken講...快d

落5樓!!!哈哈...走難成功!!冇事啦^^...*******************

好exciting!!!!好好玩...下次又玩過!!!!!跟住就lunch...接住就係7,8堂

...冇咩特別''放學...去左打波''打左唔係好耐...就陪牙火柴搵kathy''

哈哈,,kathy好似比人玩咁''不過我知果個人唔係有心既...仲要多謝..

因此可以比我同火柴笑佢一穫同玩佢..哈哈x9999999999....

冇耐...d人又走埋..又得返我同火柴''我同佢去左食糖水...跟住去左個

公園仔傾計...哈哈''傾一d人生既成就(我地自己),,同ken傾果d一樣

...^^又係傾得好開心]]]想知詳情就問我啦(限知心友,張軍)

今日就係咁...過得''開心^^.....






訪客留言 (返回 Kafai 的日誌)


ManKei320 於 2006-02-08 12:40 AM 發表:

HIHI~~!

你地米好lo..走堂......今日上堂勁想訓..訓唔到..唉

我係米好勁呢..幫你做果個brp10/10牙...哈哈""

[唔洗講都知啦..我勁ma..哈哈..都唔係個個brp都可以咁高]

[eng一定唔得..因為我自己都唔知我自己寫緊乜..哈哈]

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........
Posted at 2006-02-08 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]