| Kafai |
|
暱稱: kafai* 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2006 年 2 月 10 日 星期五  |
| 今日牙樂返左黎啦... |
分類: 未分類 |
牙樂返左黎啦...的確係幾開心.....
但係,....今日返學真係唔係幾開心...
詳細情形唔多想講*********
|
|
|
可樂 於 2006-03-07 10:37 PM 發表:
喳咋..
好似好內都冇人去你個日記留言啦喎..上次黎果個又係我..d人去左邊呀?
|
|
|
可樂 於 2006-03-07 10:13 PM 發表:
喳咋..喳咋輝..
好內冇傾計啦...你呢排點呀...見你好似好內冇on line..
係咪有d好煩好煩..煩得要死既事呢..?不過..我諗你都同左呀樂呀..柔柔呀..講左架啦..唉...
|
|
|
可樂 於 2006-02-17 11:51 PM 發表:
呀輝..
好悶呀...唉..唔單止悶,還帶點兒驚,
因為唔知考第幾....不過希望下學期考得更好啦!!>.<"
|
網主回覆
哈...__ Posted at 2006-02-19 10:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| |
 |
|