今日好大雨喔!返到去果陣全身都濕哂啦,雖然有帶遮,但系始終都避吾過濕身呢個厄運...不過,好彩今日醒左,雀返件長袖冷衫,如果吾系凍死都似牙!哈哈!落雨,好野!吾洗集會!上課室,系條走廊度雲遊,BC冇野做牙嗎,超級無聊喔!跟住上完堂CIT之後,落去上ART,同橙一齊訓著左BUT訓左一陣,俾佢嚇醒左!跟住又到食LUNCH啦!超級興牙!都系吾好提啦,BC愈講愈興牙!總之,一句講哂:大家千奇吾好再去茶軒食野啦!跟住食完LUNCH返到課室,完全O哂嘴!睇住我地班D男仔系度玩〔猴子偷桃〕,仲有皓少系我地班俾人禁左系張鄧度...唉...實在太兒童不宜啦!而家先發覺大家甘有代溝,都系全女班好玩D!好掛住上年GE生活牙!跟住,又發生左D野!牙橙,無論點都好,你都要記住我系廁所同你講GE野牙!〔即使人不在,心還是不變〕!要記住牙,仲有牙,我永遠都十卜你加!放學,超級大雨,變左KAI婆&凍死左!今日佢同我講左第一句說話:〔SORRY〕!超級HAPI!雖然一句甘GE說話並吾特別,但系我都好開心!!(對你的感覺從未變改)
PS.感覺你對我的冷淡 令我心很酸
對不起 是否我那兒做得不對呢
|