啦啦啦啦啦啦啦啦~~~又係時候發下癲啦~~~
發咩癲好呢? 唔知嫁 心情high起上黎有咩癲咪發咩癲囉~~
好啦...而家我都唔知我發緊咩野癲啦 算啦~~
想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
算啦...唔發癲啦
其實只不過係zip時間...係時候去睇alice啦^3^
閃水