Kai Nic~銘記
今日好好玩呀∼!!!!
今日真係好好好好好好好好好好正呀∼!蔡sir又冇鬧我喎∼!放學總同張裕興,耀佬同埋餅餅一班人一齊反層層疊,雖然輸左要反「誠實與大膽」張裕興不停係感輸喎∼!但係最後,我竟然輸左∼!佢地本來罰我去同Kary講「我愛你」既,但係唔知點解搞下搞下就唔使講喇∼!總搞到明明罰我,最尾竟然變左罰耀佬喎∼!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 32 | »