學界. 一開波仲以為又會輸._. 後尾開始拉開番 班友仔打波定打人? 剷籃成個人撞埋尼 de 痛! 雞仔帶波有d唔慣 無得沉底 罰球搞乜鬼呢? 最後33-22 學界分組賽出局=) 之後去何曉濤屋企 無場打波番歸 想妳.