|
|
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
| 1121 |
分類: 未分類 |
好鍾意冬天果時訓教._. 加上周身骨痛唔想起身-,-
老啦老啦~_~
成日上堂都係度訓教-,-
好興幸2E係3樓
成日見到好得意果個._.
lunch之後都係打波
有火先認真到
一認真就準番
以後係打波之前串下我..
跟住聽歌
余敏怡好撚憨柒鳩 禿頭系收撚皮啦
卓卓唔信我跑59~_~
校運會同佢地玩4x400好無._.?
星期一先算~
偷懶唔去練跑
買LBJ VI 定 ZOOM LBJ AMBASSADOR 好!?

|
| 發表時間:2008-11-21 08:38 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
| 1120 |
分類: 未分類 |
搭巴士番學見到JAYJAY
番到去去男更睇校運會d項目
全部項目都無on99
咩料
星期一搞番掂去
冇得報400我死比你睇-,-
成日都好攰好眼訓~~
SP好正._.
放學pl
跟住去大中
對LBJ VI 好輕
好想買/_\
ZOOM LBJ 果對好似冇第二隻色-0-
遲D出MK搵~_~ |
| 發表時間:2008-11-20 07:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 1119 |
分類: 未分類 |
自從區運之後尼幾日都好攰
比我訓一個星期差唔多
番到去做功課-,-
差d要落D~_~
上堂無聊
PE教跨欄
著跑鞋應該會好好多
跟住打波
好得意果個都打波A_A
仲以為佢識打-0- 原來去溝仔A_A 羨慕班MK仔
LUNCH食完去搵MISS尿
好多謝你唔洗落DA_A
跟住去1E同肥淘吹水+睇波._.
跟住MATH訓教
IS好好玩A_A 同猩猩吹左陣水
中文訓
放學打波番屋企
偷懶唔去練跑A_A |
| 發表時間:2008-11-19 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
| 1117 |
分類: 未分類 |
點解唔比我訓多日-,-
成日無聊到嘔orz
有冇人可以話我知1E排第6著黑白格仔衫好得意果個叫咩名?_?
坐車食香口膠有少少頭痛就比人話嘔= = 仲要食陳皮._.
漫無目的咁跟住班友仔周圍玩
手又腫腳又痛 幾時散呀大佬-,-
悶左一日終於番得屋企
又比人老屈嘔.. fXXk!
我悄悄的來 正如我悄悄的走
又走左orz |
| 發表時間:2008-11-17 07:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
| 1116 |
分類: 未分類 |
最後都決定左SD果個MSG比佢..
8點半去到
都無咩點緊張
本來以為輸
我永遠都好努力熱身
400本來諗住1:05
一起步就黎左料
入第二個彎比細佬過左 . SHIT!
最後一百.. 最辛苦既時候 亦係最關鍵
因為妳我先頂得順
一沖線睇到 59:90
一生人第一次突破1:00 ^_^
1金~
我仲好奇緊點解陳顯達冇出現A_A
至於個原因就保密啦
笑鳩左佢好奈A_A
我話過唔爆._.
係M記成班係咁串佢 正爆
番到去等一粒鐘跳高
果然-6比我汁到個獎A_A 跳140
冠軍條友身高18X ON99
跳完隻腳好HIGHHIGH
抽起左成大舊 左腳又冇力
不過都要照跑4X400
我本來諗住跑1:04
番到尼又係1:00 A_A HIGH
本來LAP緊-,-
最後比高正過到佘人佳
細佬一開波爆哂最尾比達達過番輸左orz.
真可惜
本來2金1銅~_~
衣加1金1銀1銅^_^
高正好慘.. 比蘇享華屈機~_~
入區隊! 遲d破學校400紀錄^_^
如果無妳我今日一定嬴唔到
雖然破1:00但係無以前咁開心
不過已經習慣左
以後繼續努力!
AustSports 是最好的!! 我愛GarY! |
| 發表時間:2008-11-16 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 57 | »
|