| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 金日係兒童節ar^^ |
分類: 未分類 |
雖然金日係兒童節,
不過禾病左,
冇得出街T^T
所以最多只可以上網
唉...其實病左都5係感好
要留係屋企,
又或者食果D難食既藥,
真係好辛苦= =
突然間諗起,
下果禮拜一就要係Music堂exam,
同埋交Seating Plan,
救命ar!
神ar,点解你要感對禾T^T
|
| 發表時間:2008-04-04 03:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Yavanna 於 2008-04-05 01:50 AM 發表:
喂 ... 冇事呀 MA ... 第一次來你BLOG ... 留個大CM比你...XDD
|
網主回覆
冇屎la^^
以後多D黎禾果blog la^^ Posted at 2008-04-05 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tegan 於 2008-04-04 09:57 PM 發表:
你perform咩樂器呀!? 好好保重身體喎~~ 快d番番學啦 ^^
|
網主回覆
thx^^
禾諗住perform piano ar Posted at 2008-04-05 09:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|