今日12點幾出去 牙潤黎北角揾我買裝飾d野together buy完就去旺角整3 整3.... 由1點幾做到6:50 p.m but我地係無玩到囉 只係中間食左一陣野 都係食好耐ja wo 唔通食咩.... 8點左右到北角揾莊 draw設計圖 俾左莊help我scan thanks~ about8點45到home