今日朝早丁生講埋哂d廢話
通識堂test,完全唔識
有一半無做咁制
99.9999%肯定我唔合格
死得la
PE堂,,
全班都俾人罰企
企左20幾分鐘
喺操場暴曬
曬到咩咁
上雨天操場
聽蘇美琪訓話
訓左好耐
話我地唔尊重老師
跟住丁生又鬧
丁生:2A呀ma? 2A?
再嘈既話就全班留堂
我包哂
留到6點都得呀
我心諗:其實我都幾想留堂
全班一齊留堂幾好玩呀~
哈哈''
度高磅重
重過上年10kg,上學琪5kg
lucky我上年唔肥姐
唔係今年就玩完lu
上年BMI:19.x 今年BMI:21.x
高度得1.57cm = =
死肥豬...要減肥la
一個學琪就重左5kg
都唔知我係咩人黎ga!!
補習
9點走
OK早la
tomorrow english test +油呀:)
分類: 未分類 |