今日同陳陳,琳琳,yan,ken,女人,winnie,牙朱,睛晴,牙樂,葉啟...........(剩低果d唔想打la)十幾個人去小西灣運動場探老師 我今日6點起身,7點幾出門口,8點到M記一齊食早餐 12點幾就去食野,原本打算去冰室食,但係無哂位,so我地去左茶軒食 跟住佢地話去winnie屋企打牌,but陳陳要補習,所以我就陪陳陳走... 番到屋企,好悶... 好想同佢地一齊去winnie屋企呀>< 雖然係掃興..but陳陳大過天嘛!! 況且打牌唔岩我(自我安慰)