今日,好似好無聊咁...
林太講得冇錯,,,歷史真係會不斷的重演又重演>.<
有時真係覺得番學愈嚟愈冇意思∼∼
番學就好似為番學而番學,
每日淨係坐系道發霉,坐係道託世咁!!~
聽日就係20號啦=.=
講真,我真係5想有尼一日的來臨,
2月20號to3月19號,倪sir
5會同我們上堂,由一個隱世的令仔牙sir代課...
雖則有時佢真係5係幾顧人的feeling,
但我們1a冇咗佢,穴係5知点...
今日上堂時,突然有感而發,,,
作咗D句子,加番D符號就得架啦!!~
forever就是我們的堅持,相信愛過是一種special...
愛你,是我心甘情願的!愛≠擁有!~只要你每日都有笑容,每日都開開心心,
即使我在你心目中再差,甚至死不足惜,我都毫無悔言!!~cRy
仲有幾句,but冇時間,下次記得再write啦!!∼
思憶.飛逝
Love U forever & forever~.~
|