琴日,我地放兩點幾,
放學果時路緊雨,我冇帶雨傘,
於是,就自己一個沖出學校門口,
但令我最o的係,椰菜佢地一見到落雨,
竟然係門口一字排開5走,我就賴理~各行各路...!
一轉彎,我聽到有人叫我,一轉身,原來係Natalie&FKY
than FKY就送我番屋企,果刻問心,我真係5想番屋企...
but,既然FKY送我,我就番啦!~
番到屋企,世界沒日,勁大陣油油味(想嘔
亂到比rubbish bin仲要亂的地方,我實在冇辦法再留係道,
就即刻換3,落去買麵,順便避下...
點知一到百佳,就即刻pk,痛痛死死我啦!!
買完麵之後,就即刻大被蓋過頭,一直訓呀訓呀
訓到七點倒,我先發現牙媽仲未番,未有飯食,牙媽又係尼個時候打番嚟~
我發現我隻腳痛到好似5係自己咁,痛死!!!!!!!!!!!!!!!!!!
見完家長,食完嘢,牙媽陪我去C doctor,搞咗成粒鐘,
隻腳包到腫唒!~又痛喎!~一出門口,就見到「頭大身細」個背影,
尼個咩世界,點解我咁黑仔!!!!!!!!!!!!!~~~
係屋企,就夾係牙爸牙媽中間,係學校,就夾係老師&同學中間,
再係咁落去,我5死都冇用!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~
|