| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-07-02 |
分類: 我的生活 |
其實我並未有資格當上這個位置
是你高估我吧,,,,`
能當上'的,應該是一個比我好的女仔
其實你並沒有任何必要在我面前扮演一名乖仔,
我有我愛的人,
我明你心意就足夠吧,,,,
有些事情,不可以強求的.....`
我不想hurt到你,
也不希望會失去一個朋友
我們只會是朋友吧....`
you will be waiting for me
but,i also waiting for someone
u know?!`
u just a soul mate for me~
|
| 發表時間:2009-07-02 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-07-01 |
分類: 我的生活 |
今日同babi k同baki v去唱k,,,,,
真係唱咗3個鍾就要走....=.='''
去完唱k就出咗mk
勁hea咁行....
之後,去咗見佢....
見到佢,已經好開心啦.....
babi k話佢唔好....
算啦....唔理lu
見到佢就ok啦....
呢幾日,突然多咗好多人約我,,,,
d人真係咁無聊定做咩呢?!
有d覺得自己存在感高咗好多....
一個他,約我睇戲....
一個他,約我去游水....
一個他,番嚟香港,見我同佢出去玩....
仲有一d人,無啦啦叫我去ocean囉....
有d受寵若驚....
聽日又要番學啦....
不過,聽日終於可以度身做衫啦....
希望聽日唔好再咁痛啦....
果日miss lai幫我地拉筋
拉到勁痛囉....
聽日,唔好再咁痛啦!
我,會死於非命架!
xDD` |
| 發表時間:2009-07-01 07:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
2009-06-29  |
分類: 我的生活 |
依家勁唔開心囉.....!
邊有人做牙爸做到你咁過份架?!
$1880!
私自侵吞我&1880財產
仲要未得到我同意
我1D都唔知囉....
你知唔知你咁樣我可以告你架!
你憑咩要我係你面前做乖女呀?!
冇人話我乖喎!
係你自己一廂情願咋!
你做咩可以視若無睹,
我都可以架!
我有我生活方式
我鍾意做咩先咪做咩先囉....!
你理我咁多做咩?!
你冇資格理我呀!
無論果$1880你俾唔俾番我,
我都唔想再聽你講嘢!
U!Shut UP! |
| 發表時間:2009-06-29 09:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 108 | »
|