23/9/2009

為什總要被忽視 ?

要找人時  總沒有人

難道腦海裡就像電話簿般一片空白

就由我自己一個    落入遺憾

我相信   緣份總會在徬徨中閃現

聲音迴響     略過我耳垂

但當一片寧靜   還有感覺的存在嗎 ?

 

真係忍受唔到lo,你教唔到書就退休啦,

唔係我地針對你,只係你可以話本書錯,

但其實係你自己唔識,真係有d過份lo

好懷疑你ge quality

以你咁ge能力,到時我地成班公開試唔合格呀!!

2009-09-23 06:28 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 213 | »