放五日假真係好悶 :s
唉.仲有三日 :(
哩個只係暑假ge前奏.如果成個暑假都係咁.
都唔知點算 =[
唱k
1-9點. (y)
好耐無玩一頓了
聽日.開咩會呀 :@
比人訓多陣都唔得. 好煩呀.
好想快d可以撒低所有野.
記得當時誰路過 秒針忽然停頓過 氣溫濕度曾驟變太多 記憶不停重疊過 你的表情提示過 愛的 可能是我
想法太亂 幻覺太多 疑慮很大 直到說不清楚 心算太慢 但仍然算錯 找對人 偏錯過
楊怡 !