17/6/2010

放五日假真係好悶 :s

唉.仲有三日 :(

哩個只係暑假ge前奏.如果成個暑假都係咁.

都唔知點算 =[

唱k 

1-9點. (y)

好耐無玩一頓了

聽日.開咩會呀 :@

比人訓多陣都唔得. 好煩呀.

好想快d可以撒低所有野. 

 

記得當時誰路過 秒針忽然停頓過
氣溫濕度曾驟變太多
記憶不停重疊過 你的表情提示過
愛的 可能是我

想法太亂 幻覺太多
疑慮很大 直到說不清楚
心算太慢 但仍然算錯
找對人 偏錯過

楊怡 !

2010-06-17 10:49 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 213 | »