17/4/2009
不開心加不開心,不知會是什麼呢...?
很多的不開心,經常會發生,我慬原因,慬錯過了很多...有時是需要沖淡自己的不歡...時間?
或許不足夠,我明白傷感的心情絕對不好,但是,有誰能照顧我?問候我?中學的生活,
可能變的真的多到連自己本來是什麼模樣已忘卻,我覺得中三這年真的有點不滿足,
身邊有很多慬我的朋友,但我總是厭不夠,可能美好的事...個個都想要愈多愈好ma 。
'知足常樂''我諗我要銘記於心,
今日去左睇醫生...唔係好明點解我要病咁耐...上天總係要咁- -
病左成一...兩個月,都仲係咁...可能疾病永遠喜歡困擾我。不過係哩刻,
真正困擾我的不是病...是心中的不快...
可能今日真係發生左好多事...心裡面真係好矛盾....我連談自己成績好壞的心情都沒有...。
Crossover 蔡卓妍
天已黑 回家正好
來跟另一半去共舞
明知道 還擁抱
便同為痛苦倒數
再一步 甚至半步
會擾亂感覺直至摔倒
錯下去代價很高 ;;;
怎退後 你應該做到 *
細聽呀sa成隻碟,真的很有訴出gill的心聲的感覺,做錯了,代價原來是很高的。 世界就是這樣的................
|