Kary應向左走,還是向右走
+∞向左走,一個愛我的人...我不愛他!
~§向右走,一個我愛的人...他不愛我∼不認識我!
↖3↘同時面對兩個人>3<
究竟應向左走,還是向右走....?
Kary20hei
暱稱: Kary
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
對一段說話的感覺
今日既野
AiA
番學前一天
我對呀希的感覺
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fatcat_090305
hebeyao412
joycelovem
love__boey520
miko_5200
suli2218
yoki4c
yo_mandy
Yo_may
〝約定〞 - 神婆 -
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 19 日  星期五   陰天


發燒 分類: 未分類

今日無端端發燒,好身若呀!

最慘就係病都要返學,鬼叫今日開始考試咩...

一路頭痛...一路做卷...較到做了半個鍾就伏起到睡覺la....

2007 年 1 月 18 日  星期四   陰天


考試 分類: 未分類

聽日開始考試la...真的好慘....呀!

不過呢個考試對我好有意義.... 點解?因為考得好可以去旅行囉!