2008 年 9 月 22 日  星期一   晴天


     "中秋-------香港之旅" 開心

分類: "o*【假期

"中秋-------香港之旅"

今年的中秋節去左香港過!!! 蘇GOOD!!

9.13.  香港GOGO!

坐2點半船,,超趕!! 仲發生左樣意外添!

好彩最後都解決左,,,5係丫珊實嬲死我!!!哈,,,

金光飛航,,,超暈!!

     

第一站,,,東涌,,,買左頂ROXY 帽,,,(坐車坐成個鐘先到,,@.@)

第一次坐雙層巴士,,!!哈,,第二站,,,朗豪坊,,又到晚飯時間了,,yummy!!

但朗豪坊條長電梯的長度真係超驚人! 怕怕

之后在旺角到處逛,,,晚上11點多回黃大仙,,第一次坐MTR,,快

then 成晚係到鋤D,,,oh oh!!!! 訓教!!!!

 

9.14.   中秋節!

早早起來,,,,整理一番,,出去食早餐,,又去shopping !

行行行行行,,,由早上行到夜晚,,,肚子痛,,,超攰!!!哈,,,

一天行了HK 很多地方,,時代廣場,女人街,波鞋街,,銅羅灣,,,,很多很多,

  

最好笑的是,,在A 鋪買鞋時的SALES,,想溝某人!

最後個個都有收穫,,,我也在朗豪坊買到我的地圖銀包同 NIKE,,

本來想到維園睇花燈,,但太晚了!

THEN就開開心心回家了,,哈,,,晚上又鋤D!!!

這兩天的戰利品,,,,,

9.15.  GOODBYE!

昨晚同瑜己經汁好行李了,,SO好得閒,,,哈!

then 又到旺角朗豪坊,,,但red 5舒服,,午飯時間,,,

吉野家,,,,蘇GOOD!!!! 下次去一定要再食!!!!仲有許留山,,

好多都未食,,,新年我會再來的! 哈,,,,

因為6點鐘船,,SO 坐MTR 回去,,,,這就是最精彩的一段,,

瑜和君 走散了! 我們在MTR 找找找,,還開咪,,

最後回了黃大仙,,意想不到的事,,終於發生了,,,鎖匙斷了,,,

6個人坐在樓梯等救兵,,真好笑!

之後趕趕趕,,,最後都要坐6點半船,,又再暈了!

THEN 打的去食飯,,,一邊打邊爐一邊睇TV,,,

香港之行完滿結束!!!!!!

 

大家的收獲,,,,

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-09-22 11:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Kate28 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Kate28
暱稱: ♥ "_Kate。。
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
:(
升呢?
最終決定!
2010-07-30
交叉點!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單