"打邊爐! "
今日地埋,,,應該衰左! 超多,,成張大測咁! then 成朝係到同個傻仔傾下計咁,,放學后去左音樂班,, 2點半先放,,,超肚餓啊! 之后返左去換衫,,出街,, 大冰個頭,,超似xx,,哈哈,,, 然後7個人齊齊去左牛鍋王,,食到超飽啊!!! 好好笑! 係個到食左2個幾鐘,,,食完去左唱k,,,唱到超high!!! 不過好熱丫,, 個個唱到聲沙!!! 哈,,等考完試,,再去大冰屋企唱過,,, 不準反悔! 好期待聴日啊!
今日地埋,,,應該衰左! 超多,,成張大測咁!
then 成朝係到同個傻仔傾下計咁,,放學后去左音樂班,,
2點半先放,,,超肚餓啊! 之后返左去換衫,,出街,,
大冰個頭,,超似xx,,哈哈,,,
然後7個人齊齊去左牛鍋王,,食到超飽啊!!! 好好笑!
係個到食左2個幾鐘,,,食完去左唱k,,,唱到超high!!! 不過好熱丫,,
個個唱到聲沙!!! 哈,,等考完試,,再去大冰屋企唱過,,,
不準反悔!
好期待聴日啊!