2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


     "三日" 愉快

分類: "o*【假期

 

 

今日係傻仔前隔離位,,,希哥仔生日,,,

作為你GE前隔離位,,,實記得你生日GE

生日快樂啊!

 

 

6.30.

又一次去左三鄉啦,,,今次真係吃喝玩樂樣樣齊啊,,

買左好多嘢,,,超平啊,,,,惠仲好笑,,好似個經理人咁,,係咁幫我地睇嘢,,,

不過我睇仲左對鞋,,唉,,,同佢冇緣啦,,,轉過頭就比人買左,,

THEN又食左好多嘢,,

       

威尼斯牛扒幾好食,,不過好生,,,

   

食飽行左震,,,又去壹加壹再食過,,

食完淥嘢又食雪糕,,,真係想死啦我地,,

今次去三鄉都唔錯,,,買到好多嘢,,,又好平喎 ,,真開心,,

 

7.1.

下就去左氹仔返暑期活動,,攀登,,三個報得我一個返,

下次得我一個唔去啦,,,,去到仲樣衰,,

全男班,,得我一個女仔,,,教練又唔靚仔,,,,哈,,,

攀到三米就跌返落地LU,,,,好難爬啊,,,

熱到想死,,,,

 

 

7.2.

下就比人叫左去衛生局打流感針,,,

打完去左大陸行左震,,,買下嘢就返左泥LU,,

不過,,,恭喜晒芳同恩,,,考車成功! ^ ^

 

之後用左一晚時間去幫我部電話變裝啊,,,哈,,

靚仔晒!   好有成功感!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-07-03 04:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Kate28 的日誌)


XOXO425 於 2009-07-04 05:55 PM 發表:
去四川記得買手信比我a~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
by:si
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定一定,,唔會少左你ge
Posted at 2009-07-05 01:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



XOXO425 於 2009-07-04 05:54 PM 發表:
點解你有得打流感針呢?其他有無ga??????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係個日先有,而家冇lu~
you are?
Posted at 2009-07-05 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iceice_NG 於 2009-07-04 12:44 AM 發表:
今日食辣野,,超辣啊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好彩我冇去姐
Posted at 2009-07-05 01:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheng708 於 2009-07-03 11:09 PM 發表:
部手機好型仔^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然,,我新歡啊^ ^
Posted at 2009-07-05 01:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Kate28
暱稱: ♥ "_Kate。。
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
:(
升呢?
最終決定!
2010-07-30
交叉點!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單