今日有事好開心因為同我最親愛的朋友和好系徹徹底底甘和好我地都好開心因為無失去彼此但系都有事唔開心因為我終於都同佢講左所有所有就連我對佢都講埋出......(閱讀全文)
今日
有事好開心
因為同我最親愛的朋友和好
系徹徹底底甘和好
我地都好開心
因為無失去彼此
但系
都有事唔開心
因為我終於都同佢講左
所有所有
就連我對佢都講埋出......(閱讀全文)
到家啦
終於翻到屋企啦
感覺就系唔同
雖然我好中意系姨媽度
但系屋企始終系屋企
個種感覺系代替唔到
不過
好掃慶嘅系
一翻到黎就要打掃衛生
啊啊啊啊啊啊啊啊
點解無新電影睇......(閱讀全文)
終于等到27號啦!!!!
超開心!!!!
一早跟姨媽落咗去開鋪
跟住等個死肥仔落黎
去排隊 睇7點幾個場
<很想和你在一起>
好感動 好正
好多好多經典嘅對白
好多好多真摯嘅愛情
最記得阿楠個句“阿捷就系我嘅現實”
好中意個結......(閱讀全文)
今日一早就跟姨妈去左开铺,
悟系日日留系屋企等个死仔包.
都好
费事见到距眼冤.
跟住就甘就过左一日拉.
翻去训啦.!!!!
好累好累......(閱讀全文)
唉,病左.
喉咙一直痛到讲悟出声
姨妈叫我食左药休息下,
所以今日就无落去啦.
发觉阿B对姨妈D态度劲差,
我开始有D对距反感.
个死仔包......(閱讀全文)