今日好早起s!n..9點半就去表哥屋企...跟住就去食早餐..跟住就去遊戲展..去到好多人..- -//跟住就吾去住,就去左氹仔食大蔡糕..食完就去黑沙..勁有夏天feel- -''&勁多人._.''等到1點幾就去返遊戲展..勁悶lorr- -''我頂佢個肺//好似遊花園咁..冇野睇- -''去完就返表哥家..係哥度訓著左- -''超眼訓//訓到表姐返黎..就去食野..跟住就同表姐佢地1齊買送..跟住就返龜釕!!..