好耐冇打BloG luu'... 請大家吾好見怪'' - -' 因為沁情吾好' 所以呢幾排好打過BloG!!!' 我充沁咁向大家道歉!!'-o-'(吾屎掛) 對芣起!!- -'
金日好凍呀~!!' 所以我金日冇出街!!' 係屋企好~悶'= = 夜晚[ 打B!n爐 ] ~wow~ 食到超飽!!'
唉!!~我諗金年ge聖旦節' 都要係屋企過嫁laa'~_~ 就黎過1個孤獨ge聖旦節luu'
祝 大家 聖旦 大 快樂''