今日禾,雞翼anD丹*2去食早餐anD中午飯'.....跟住佢地話去禾個'慈禧太后'間stop哥度問下有冇得開工'......禾個'慈禧太后'話冇得開'- -,禾地就去左開心樂園哥度玩...
玩完之後就去食中午飯'...禾地食下食下...跟住丹*2就見到'tony'...丹*2就話比禾地聽.禾同雞翼都O晒咀(-o-),跟住禾地就見到佢係wc哥度出里,禾同丹*2到很定佢係wc到搞'......佢個人咁鬼戰格- -,一定係,禾地食完之後,就返屋企...禾地行下行下又見到哥條死仆街,佢見到禾地跟住哥條仆街係到姦笑'(-口-)
cm巴!!!
|