今日愛心大笪地:)
真系比預期好!
Lunch落左去 幫手準備D野
個皮因為本身擺左入雪櫃 所以痴埋左一舊- -
要逐張met番開
真系整到有D沮喪/__\有Dmet爛左少少
之後個開幕禮一完 好多人黎排隊
估吾到糖蔥餅甘有吸引力:D
之後勁忙 本身wingwing編好既當值表跟都冇跟過
因為2個人做吾曬D野 個個都幫手
見到真系好開心 好齊心><
一開頭冇人買豆漿
之後wingwing為左達到速銷既效果
由3蚊改做2蚊 3蚊2杯
之後勁多人買!估吾到一蚊力量如此強大- -
其實我地都幾曬野
有好多野都跌曬落地/__\
3點幾我地就賣曬D野lu
淨番D糖蔥餅既糖 1蚊杯賣埋佢
又真系有人買個下勁- -
我自己都食左吾少 甜到漏 一定好肥/__\
食糖都食飽- -
之後行多陣 執埋野系課室同wingwing,bready仲有5L吹水
講好笑既鬼故:p仲有驚嚇鬼故(不過吾系內容驚嚇系突然勁大聲嚇你)
我第一次聽鬼故系度笑- -
佢地話我吾系笑點低(main point!!!) 幾耐冇聽過人甘講- -不過佢地話我系笑點奇怪-0-
之後我地盡責既校工--阮姐 將我地由課室趕左出平台 再由平台趕出學校門口
系學校門口展開一個BL故事__周栢賢and何文浚~(其實我覺得佢地有少少慘 事實上佢地只系系度講鬼故- -)
講講下吾知點解講左去rory度- - 其實佢可愛系佢既腦殘既附屬品!大家都一致認同!!!!
今日真系好好好好好好好好好好好.......(之後戈D自動省略~)開心先系重點
講到尾今日點都要多謝2A既義工們!esp.for wingwing n 米曹!
2A 我真系好愛你們!!!!!!!!!!!!
順帶一提:我地今年既總營業額系$1464.2可喜可賀:D