‥*|| °×??ξ 那美麗的回憶裡中...≠[▌留戀只是回憶裡的人 ... ×`』

 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片  


 
Kathy8
暱稱: 花花公主
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

最新日誌
2007-12-11
2007-12-01
2007-11-06
2007-10-30
愛你由KiSs開始

日誌分類
全部 (36)
花花公主的心事 (3)
花花公主的生活 (2)
未分類 (31)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


2007-07-21 滿足

 

昨晚,我走去大籠睇吓保保。

我見個籠好似冇倉鼠,好空,冇聲咁。

我以為佢在廁紙筒入面,點知都冇,完全見唔到保保!

我再睇吓細籠啦,都係唔見保保。

當時我好驚呀,我已經失去歡歡,唔想冇埋保保呀。

難得保保咁乖俾我抱...

我好驚好驚...

我叫全屋人幫我找保保!

我地用電筒照吓d暗角位啦~梳化、鋼琴底.................................

都找唔到.

好彩我地當時開冷氣,關上所有門,易找d.

我搬開個小梳化,竟然見到保保坐在地板,佢望住我~定左形.

我唔敢抱佢,怕佢走左.

so我放個保保最中意既廁紙筒在保保面前,but佢唔入去,向住鋼琴底走

我阻住佢,唔俾佢走,再抱佢入籠,終於鬆一口氣了!

個籠d門都關上,so 我覺得佢鐵絲之間既空隙出來,之前佢都試過,because保保好細粒呀!

細隻係cute,但是都有唔好之處

 






訪客留言 (返回 Kathy8 的日誌)


小琦×°*'']】 於 2007-07-27 08:25 PM 發表:
我都有好多fd有養倉鼠架~
唔知你果度係咩樣呢??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好cute
Posted at 2007-07-27 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.combody{cursor:urlhttp://file.qooza.hk/userfile/6/1/185261/loveshine1.ani


body{cursor:urlhttp://file.qooza.hk/userfile/6/1/185261/loveshine1.ani