Cursor by www.Soup-Faerie.Com

           dEviL    Daily

惡魔精神!!!!!!八隻惡魔加油!!!!!!       
KathyTee
暱稱: SweEtTee
性別: 女
國家: 香港
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
半年了~
xanga
情人節
single ma ma
2008-02-11
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 391
今日人氣: 5
累積人氣: 8237
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


第一天 分類: 未分類

 

開心XD
今日係放假第一個上學天. . . .冇令我失望~過得好開心!!!
今焦起身超凍. . .同琴日一樣咁凍~. . .>_____<''''''. . . .
番到學校D(檯登)全部亂哂~. . .= =整餐傻的!!!!!
見番你地我好開心~. . .再唔洗起屋企一個人咁悶喇~. .
唔知點解總係覺得條裙短左- -. . . .高左!?森森仲問我係咪改左條裙黎~
咁緊係冇啦~. . .我快高長大了^^. . . .不過遲D要改番長D~
唉. . .攞黎搞~- -. . .覺得自己好無聊囉~. . . . .變左ROSE MARY@@ WOW~
抄左D未做既功課~. . .好少. . .好快做番哂~. . THX BILLY仔借俾我~
落去早會. . .好彩過關. . .如果唔係要好魚咁企起到- -. . .我唔要~
第一堂~唉. . .係CHI~周XX十年不變. . .都係咁睇唔順眼~. . . .
第二堂~LS. . .MISS同我地做WS. . .當係REVISION~55. . .
小息落去食早餐~. . .岩岩買左就打鐘~. . .搞錯- -. .食左先算~嘻!
之後食唔哂咁掉左. . . .浪費~. . . .番去課室拎野~個MISS''摺''我地~(摺係擬聲詞)
遲左5分去HE室~. . .俾MISS鬧. . .仲話唔整紅豆落去D呠仔糕到. . .洗唔洗呀- -~
用''群眾效應''黎大我地?!. . .之後有D人就不停咁講D有既冇既. . .食少幾粒紅豆洗死咩?
終於整好喇~~我人生第一次整既呠仔糕. . . 開心~番到課室,,俾左D KAYI & 粉粉食~
自己又食左~. . .留番一隻俾屋企人食~. . .DYDY就. . . .唉,,唔好講佢~
MATHS.~做數!!!. . .傾下又做下~. . .傾邊個明星令仔~. . .XD. . .
IS.~對答案. . .

篇野唔知做咩~搞成咁- -

食LUNCH~Q餅好味~. . .雪E話我人又矮,,又冇仔~. . .金句!!!

成班傻婆. . .KAI哂~. . .起到講埋D搞笑野~講番一D我冇去既活動內容~

有個叫(SONG)屍銘既有兩句金句. . .

NO.1:我諗你地兩件豬扒有需要調較一下~

NO.2:你件蛋散. . . .(唔記得左^^)

好似仲有第3句,,但冇印象. . . .

雪e飲珍珠奶茶都會醉?!. . . .貓左喇佢~. . . .唉- -起課周圍同人講呢d金句. . .哈. . . .

最後冇咩特別野~. . . .學口琴去. . . .

bye~






訪客留言 (返回 KathyTee 的日誌)


music_fat 於 2008-01-06 10:27 PM 發表:
好long time冇比cm你啦-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鬼" 於 2008-01-06 12:46 PM 發表:
cM..好耐冇黎..
佢叫喪屍銘..
咁喪屍銘個家姐係咩..-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WENDY178333 於 2008-01-03 09:12 PM 發表:
喪屍銘呀佢係xd
{你跟邊到呀?}
勁好笑囉佢真係xd
我d砵仔糕有留俾媽媽嫁-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok~
咁算你乖啦!
Posted at 2008-01-04 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]