開心XD
今日係放假第一個上學天. . . .冇令我失望~過得好開心!!!
今焦起身超凍. . .同琴日一樣咁凍~. . .>_____<''''''. . . .
番到學校D(檯登)全部亂哂~. . .= =整餐傻的!!!!!
見番你地我好開心~. . .再唔洗起屋企一個人咁悶喇~. .
唔知點解總係覺得條裙短左- -. . . .高左!?森森仲問我係咪改左條裙黎~
咁緊係冇啦~. . .我快高長大了^^. . . .不過遲D要改番長D~
唉. . .攞黎搞~- -. . .覺得自己好無聊囉~. . . . .變左ROSE MARY@@ WOW~
抄左D未做既功課~. . .好少. . .好快做番哂~. . THX BILLY仔借俾我~
落去早會. . .好彩過關. . .如果唔係要好魚咁企起到- -. . .我唔要~
第一堂~唉. . .係CHI~周XX十年不變. . .都係咁睇唔順眼~. . . .
第二堂~LS. . .MISS同我地做WS. . .當係REVISION~55. . .
小息落去食早餐~. . .岩岩買左就打鐘~. . .搞錯- -. .食左先算~嘻!
之後食唔哂咁掉左. . . .浪費~. . . .番去課室拎野~個MISS''摺''我地~(摺係擬聲詞)
遲左5分去HE室~. . .俾MISS鬧. . .仲話唔整紅豆落去D呠仔糕到. . .洗唔洗呀- -~
用''群眾效應''黎大我地?!. . .之後有D人就不停咁講D有既冇既. . .食少幾粒紅豆洗死咩?
終於整好喇~~我人生第一次整既呠仔糕. . . 開心~番到課室,,俾左D KAYI & 粉粉食~
自己又食左~. . .留番一隻俾屋企人食~. . .DYDY就. . . .唉,,唔好講佢~
MATHS.~做數!!!. . .傾下又做下~. . .傾邊個明星令仔~. . .XD. . .
IS.~對答案. . .
篇野唔知做咩~搞成咁- -
食LUNCH~Q餅好味~. . .雪E話我人又矮,,又冇仔~. . .金句!!!
成班傻婆. . .KAI哂~. . .起到講埋D搞笑野~講番一D我冇去既活動內容~
有個叫(SONG)屍銘既有兩句金句. . .
NO.1:我諗你地兩件豬扒有需要調較一下~
NO.2:你件蛋散. . . .(唔記得左^^)
好似仲有第3句,,但冇印象. . . .
雪e飲珍珠奶茶都會醉?!. . . .貓左喇佢~. . . .唉- -起課周圍同人講呢d金句. . .哈. . . .
最後冇咩特別野~. . . .學口琴去. . . .
bye~
|