Cursor by www.Soup-Faerie.Com

           dEviL    Daily

惡魔精神!!!!!!八隻惡魔加油!!!!!!       
KathyTee
暱稱: SweEtTee
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
半年了~
xanga
情人節
single ma ma
2008-02-11
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 391
今日人氣: 38
累積人氣: 8270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


清心棧報到~ 熱情 分類: 未分類

飲品系列---清心棧~^^v

今日放假既第一日. . . .好似放左好耐咁. . . .放假果陣真係超無聊. . .

牛講得岩. . .開開心心咁過埋放假果幾日. . .到對左卷就. . .唉. . . .

本來最心信心既3課都衰左. . . .咁冇信心果d點算好?. . .唔敢想像~

番到去. . .本來仲唔知點開口同kayee講野好. . .不過我用左句:kayee,,去廁所~

咁就fd番喇~. . .粉粉佢地依然未見蹤影. . . .雪E番到黎. . .wow~成個正左!!

森森番黎笑容甜左. . .粉粉口味轉左. . .dydy臘鴨左xd. . .牛,,牛左. . .

琴琴,,都係咁~. . .我肥左- -. . . . .聽日唔再著襤衫>___<'''肥死喇~

琴晚發左個超o咀既夢. . .夢見陳子初sir佢介紹 ''寡佬3寶'' 俾我- -o哂~

前幾晚就係同鬼打交,,琴晚就- -'寡佬3寶''咩事?精神有d緊張. . . .唉唉~. .

對卷之後真係好唔開心. . . .down down down. . . .

Eng堂. . .粉粉喊左. . .真係俾佢嚇死. . .唔好咁啦~下次再努力過囉!!

maths~篤機中. . . .佢地話我好古代女人feel. . .忽然令我諗起清心棧~哈!

art堂~同栗子+薯條傾計. . . .我同栗子都用緊光纖上網,,薯條仲用緊佢條舊電話線- -慘~

用舊電話線即係串佢同其他人唔岩channel~嘻. . .自創既gag~. . . .

食飯起到講d衣著既野. . . .有d期待tim!!!. . . .中華沙律. . .正!

上PTH. . .果個洪xx真係頂佢唔順- -汗~. . .未見過d人咁既~ . . .

MUSIC. . .都唔洗用書. . .但冇bring書既又要記名. . .why?. . .

放學打波去. . . .唉~~好屎呀我!!掉臉. . . .唔知去唔去班際好~. . .怕拖累大家!!自卑~

好早就番左屋企. . . .

ps 我地有新名. . .我=清心棧,,dydy=果然系,,粉粉=維他(有可變因素),,雪e=健康工(方)唔識打!

森森(待定),,kayee(待定),,琴琴=soda即蘇打水(有可變因素)~

哈哈. . .想知多d. . .上維基查啦~~






訪客留言 (返回 KathyTee 的日誌)


~CrAZyKId~ 於 2008-01-23 11:14 PM 發表:
你係咪(想太多)
見到陳sir介紹仔俾你
我笑瓜左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就係. . .佢介紹果d係''寡佬3寶''呀!!
邊到有仔呀!!!= =
Posted at 2008-01-24 03:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WENDY178333 於 2008-01-23 09:31 PM 發表:
我幾時臘鴨左-0-?
[上維基查囉]xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈. . .咁你真係臘鴨左ma~
okok=]
Posted at 2008-01-24 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]