2月2,,有好節目~(唔包括家長日)
今日陪媽媽行街. . . .凍到震>~<. . . . .人都癲. . . .
搞掂左d事,,而家放心哂~. . . .聽日番學喇~. . .
粉粉+雪E. . .我要幫你地打打氣~. . .加油呀!!!!
eng堂~. . .附近d人調左位. . .唔知會有咩新火花呢?xd
新年就到. . . .有咩節目??. . .希望今次既節目唔好泡湯啦!!
唉. . .今次考試既成績雖然唔好. . .但係係我最俾心機既一次,,成績不比我既努力重要!!
下一次我會做得更好!!!!加油~. . . . . . .
琴日冇去st.john步操~. . .想凍死我咩!!. . .仲未交$- -'''點算?!
今日終於搵番個補習miss個電話. . .之前同佢失去左聯絡- -v
其實打以上既野,,係超亂. . .因為諗到咩就打咩. .都唔知自己講緊乜~
唔講喇~~cm唔該!!!88. . .
|