請假的一天
講番琴日先. . . .早上去好運食早餐. . .凍到痴哂線~. . .
打鐘先番到學校. . .我地坐既位全部都係空既. . . .
PE堂. . .度高旁重. . .個個都肥左又矮左. . .咩事???
LS堂. . .聽MISS講故. . . .流鼻水中. . . . .
ENG.堂. . .梁XX叫我俾件校嬲佢著,,痴線- -'''
另一個梁XX話佢就黎生日. . .8月生日咁快講定- -. . .
同兩個梁XX起到傾生日. . .O哂. . .腦殘. . . .
有個男人打電話俾我. . .同佢傾左兩句- -. . .
MATHS.堂. . .傾計~. . .上次好俾心機聽,,BUT今日. . . .
LUNCH去大風扇食. . .凍到死. . .姐夫佢地又係黎呢到食~. .
佢地起到討論平時既我. . .睇佢地扮我. . .其實係咪真係咁??
KAYEE等野等左超耐,,仲俾我地遺忘左. . .XD. . . .
我係時候要改變一下自己!!!!. . .我不呆!!!!. . . .
放學. . .曾XX佢諗住扮COOL唔理我地,,點知都係同我地一齊番. . .
短短一段路. . .俾我打左3巴掌. . . .佢仲自打左一巴- -. . .咩事??
好喇. . . . .講番今日. . . .
琴日睇醫生果陣叫佢寫左張假紙俾我. . .今日唔番學. . .
食左藥仲係咁. . .加上天氣咁凍. . .唔番. . . .嘻~. . .
好悶. . .不停咁訓. . . .唉~. . .人到癩. . . .
唔知今日惡魔門今日有冇咩搞作??. . .哈!. . . .88
|