Cursor by www.Soup-Faerie.Com

           dEviL    Daily

惡魔精神!!!!!!八隻惡魔加油!!!!!!       
KathyTee
暱稱: SweEtTee
性別: 女
國家: 香港
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
半年了~
xanga
情人節
single ma ma
2008-02-11
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 391
今日人氣: 0
累積人氣: 8379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


心情 分類: 未分類

而家用緊學校呢部冇部首既board. . . .- -無奈. . .

惡魔門呀!!!!

同你地一齊玩已經差唔多半年喇. . . . . .

每日都會有搞笑既野發生. . . .開心的說^^

雖然而家天氣十分之凍. . .但有你地陪住我,,就算凍都變得暖笠笠. ..

黎緊又放假喇. . .有排都未有得同你地一齊上堂. . . .

一番到去就係情人節. . . .唉. . . .我唔要,,請不要黎~. . . .

粉粉

你呀!!!要努力爭取呀!!!我支持你呀!!!!

你係我起惡魔中最fd既朋友. . . .多謝你會陪我出黎食野+傾計. . .

我覺得你份人好真. . .一就一,,二就二. . .一d都唔假!!好~

同你玩,,好開心. . .keep going. . . .   

雪E

我覺得你好識照顧人. . .同埋你真係好over. . .哈哈~

就算愛情唔順利. . .都有一班惡魔陪住你!!!!記住呀!!!!

有時同你玩,,可以好冇低線. . .你好玩得^^. . . .勁野呀!!

dydy

有時候你會好cool,,,但係多數都係成個傻婆咁. . . .- -

同你玩. . . .好開心. . . .大大聲咁笑. . .哈哈哈. . .

姐夫係唔夠我地黎既. . . .我地拍住上!!!!!知未??

森森

你係我地之中最大家姐既一個. . .有時覺得同你好有距離感. . .

好似冇乜話題咁. . .可能我太沒趣喇. . .有時我都頂自己唔順. . .

但有時同你細聲講大聲笑. . .真係好正!!!嘻^^

而家係番到屋企打的. . . .

琴琴

唔識你果陣就覺得你好酷. . . .

不過識得你耐左就會知道你唔係d咁既人!!

講真,,你真係變得低B左. . .唉唉- -. . .

岩岩同你打完波. . .你夠狠. . .果然係人狼!!勁~

kayee

我地唔熟. . . .不過同你打波一定要小心,,如果唔係>~<

有時你好似雪E咁over,,你既笑聲好搞笑囉. . . .

你wear左con之後,,真係令女左~講真的!!

今日整左d木牌. . .我燒既字真係好核特- -. . .汗~

打波. . .好好玩呀~. . .我會努力!!!!thx林伯. . .

IS堂同DYDY發癲. . .狂笑. . . .- -. . .

放學同粉粉琴琴行. . .粉粉好得意呀!!!

舊路,,新路?!. . .唔知呀~. . .呢個MOMENT諗唔到~

唔講喇~~88^^






訪客留言 (返回 KathyTee 的日誌)


SUETE 於 2008-02-01 10:20 PM 發表:
乜我真系咁over咩- -.....
要改下佢先得-vvv-...
我知咖啦...大把fd..吾洗驚嘛^^`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯,,你絕對係一個OVER怪獸~
55,,加油呀!!!
Posted at 2008-02-01 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mabel89 於 2008-02-01 07:26 PM 發表:
你好呀!!我係路過嫁乍..因為我最近做緊一個關於寵物既問卷調查..
所以想問你幾條簡單既問題..希望你可以幫幫手,,THANK YOU



問卷
1.你有沒有飼養過寵物?
有 ___ (請回答2-5題) 沒有 ___(請跳至第6-7題)
2.你養的寵物種類是甚麼?
狗 ___ 貓 ___ 鳥__ 魚類 ___ 兔/鼠 ___ 爬虫 ___ 其他(請註明)
3.為甚麼你會飼養寵物?___________________
4你每月會花多少費用在寵物身上?
$100以下 ___ $100-$500 ___ $500以上 ___
5.你花在寵物身上最多用在哪一方面?
食物 ___ 衣服 ___ 玩具 ___ 醫療 ___ 其他 ((請註明)
6. 甚麼原因不飼養寵物?
金錢上 ___ 居住環境不許可 ___ 時間上 ___ 其他(請註明)
7.假設你沒有任何限制(如金錢,,空間),你會否飼養寵物?
會 ___ 否 ___

個人資料:
8. 年齡
12-18 ___ 19-29 ___ 30-54 ___ 55以上 ___
9. 性別
F ___ M ___
10.婚姻壯況:
未婚 ___ 已婚 ___
11.職業:
文職工作 ___ 專業界別 ___ 主婦 ___ 學生
紀律部隊 ___ 教育 ___ 工人 ___ 商貿 ___
12.每月個人收入:
$4800或以下 ___ $4801-$15000 ___ $15001-$24000 ___ >24000___
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kam0316 於 2008-01-31 11:25 PM 發表:
幾乎最後先寫我咖T^T"
搞錯>今日打得係CRAZY左D-3-"
一次會多+注意!
唔會[胸襲]你地既! 呵-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好咁啦~~
排名不分先後,,OK^^
係好得人驚>~<怕怕~
Posted at 2008-02-01 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathy 於 2008-01-31 08:49 PM 發表:
- -最cool係你喇~~
我都聽到佢呻吟,,
佢真係好斯文囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WENDY178333 於 2008-01-31 08:05 PM 發表:
我邊有扮c00l-v-
我係真係c00l,哈`

姐夫點夠我地勁xd
佢今日呻吟左兩次-3-
仲話[我粒lin俾你篤黑晒啦xd]
但係我既目標係篤黑佢,,哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]