Cursor by www.Soup-Faerie.Com

           dEviL    Daily

惡魔精神!!!!!!八隻惡魔加油!!!!!!       
KathyTee
暱稱: SweEtTee
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
半年了~
xanga
情人節
single ma ma
2008-02-11
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 391
今日人氣: 40
累積人氣: 8354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


心情複雜 傷心 分類: 未分類

家長日+做電燈膽

今日係家長日. . .超凍. . .番到去. . .我諗冇遲到掛~

一去到. . .周xx條x街就話 : ''哥哥唔拎得成績表嫁啵~''冇野呀?哥哥彈佢的說xd

周xx係咁講我壞話囉~. . .又話我退步緊,,又黑又白又灰的(指我的朋友)- -

阿哥一直幫我. . .嘻~. . .佢問我:''你滿唔滿意自己既成績?''

我答佢 : ''我覺得學業同交朋友係兩件事,,我上我既堂,,我覺得唔會影響我既成績囉!!

講真果句,,今次係我最俾心機既一次,,就算成績未去到我既理想,,但我都覺得已經做得好好''

佢又係咁講我同d fd懷疑唔正當咁集會,,咩懷疑恐嚇人咁- -. . .好彩平時我都有同屋企人講姐~

吹我唔脤~. . . .佢講一件事,,我阿哥就幫我反駁番佢. . .笑死. . . .

佢見唔對路. . .講到一半,,叫我出去門口等,,話有野單獨同我阿哥傾. . .

出到去見到森森同佢媽媽+細佬~. . .個dydy好得意. . .cute~. . .

同森森傾左陣. . .陳sir行左兩轉. . .佢話點解周xx同我阿哥傾咁耐. . .- -茶都飲哂~

到哥哥出黎時,,第一時間問我. . .我d朋友係乜野人. . .我咪話普通既人. . .xd

之後出左校門,,哥哥話周xx係咁講我壞話. . .不過我阿哥十卜我~

哥哥話 : 頭先真係想拍(桌)爆粗鬧x佢. . .你個班主任真係好主觀. . .都唔信你地~話你地乜野集會,,換句話講,,

唔通我同我d同事企埋一齊,,我老細又要問我地係咪集體傾跳槽落喎~佢都低能既!!

哈哈. . .聽完真係要俾個good我阿哥. . . .愛死佢~. . . .

陪佢去買衫+去搵阿嫂睇''長江7號''. . .之後未睇前去左北江買袋+影貼紙相. . . .

長江7號真係好好睇. . . .唔無聊. . . .有一幕睇到我同阿嫂喊左. . . .感人的說~而且都搞笑~

番屋企. . .冇去學口琴. . .嘻xd. . .落雨. . .冇得打波. . . .

聽日出MK. . . .88






訪客留言 (返回 KathyTee 的日誌)


~CrAZyKId~ 於 2008-02-03 02:10 PM 發表:
你丫哥好正的說xD
我都有個錦既丫哥
可惜,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻,,我都覺得佢好正!!
Posted at 2008-02-08 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]