今日係我生日~ 好5開心.... 本身我2為我今日會好開心 點知....
多謝forever five 你地sd比我條sms 你地咁關心我 我收到+na ^^
你地都講得岩ge... 只不過係我自己ge問題je..
23號哥日搞唱k 好多人黎 好開心 不過forever five好早走左 鳴 種要5點幾打黎同返我講佢個左另一個場玩 - -激死我!!!
食cake哥時 你放低左個cake同我講去第2個場 cake都無同我食 生日快樂都無講就走左...唉 都5知點講你 種要比你個fd罵返我- -
好= = lo 兄弟大晒牙 2個中之後你先返黎 2經無意思了 我個場種要有人hi野- - 又有人打交 唉 想死 5講na
你話你好愛我 又話驚我5要你 但係今日真係我生日na 你陪你d fd 5係5比你陪 係你有無諗過我丫 我想12點哥時同你過
你話pat5開心 好 你咪陪佢lo 我2點幾打比你 你話係kings 差5多走 好 我等 到左差5多5點na 你都未走 我嬲我5開心你知5知?
我話叫你返hm 我自己返hm 你無野lo 你無打返比我lo 你有無同我講過生日快樂 我d fd, msn5識d人都有同我講 你係我條仔..
但你有無? 你覺得我最想係邊個同我講? 但係哥個人無做到lo 我可2開心咩? 我5開心都有理由+!! 我你咪你條女黎+?
請你5好用呢一種愛黎愛我!!! 我5知我要喊幾多次先夠 自問我2經同之前5同左 5會5比你去搵你ge兄弟 我覺得我個生日對你黎講
跟本5重要 但你生日呢? 我點同你過 你都知la 係因為我想你開心丫 你明嗎? 我想點你知5知? 我受不了 如果我今日5叫你去影貼我諗
你都5會搵我+na 你跟本就覺得係我問題! 真係好5開心好想喊lo 我覺得我自己好5值丫!!! |