| «‹ August 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
過新年....  |
分類: 未分類 |
年初一.....年初二....
都去咗親戚到拜年...۰.-~*〓☆
拎咗唔少利是....
Happy New Year.....
不過,,,好快就要返學啦...!!!!!!!!
想 cry.....
|
|
|
Hello...衣家多左寫日記喎... 你好得閒咩?
好悶...
得閒上下我個日記板喇~~
88 >3<
|
|