超o咀囉~
我地(2007-2008)2D班(應該)係開校以來笫一班用過4個IS老師的班!!
笫一個係搬咗屋嘅林玉如,,,(F.1)
笫二係那個他--ts叔叔~(...有人話係深水埗見到佢)
笫三個係x孖gun嘅cc(去咗替香水怪教CL-->1-20....囧rz)
笫4個係現任嘅周sir~!(ok la~but why要分組,,重要係組長?!-->比符xx啤...)
我地班好黑IS老師....(靈異.... )
呵呵~
今日係小羽's BIrTHdAy~
hAPpY`biRThdAY>W<!!
大叫"小羽姐一日令過一日!"
小羽索左好多...=w=

*/五月七日 小羽=]
|