琴晚凌晨*朱女黎左訓!! but我發左個惡夢''嚇到我成個人起左身 ..流哂汗!!
望下下面..見到家姐同朱女訓得好舒服*所以mo叫佢地!!我自己走去沖涼..
沖完安靜落黎已經訓吾到**then今早都驚驚地 .. 拎番部相機比牙虹..
點知同傻狗..飛飛..軒撞埋同一部升降機=]`>< 果時吾太舒服*then拎完之後...
番上去訓低左..發燒牙><''' 照去游水 .. 2點去 7點幾走人 .. 同璋璋..家姐..朱女去百街買野!!
家姐狂掃硓哩*傻了!! then見到強仔 /\/\'' 番家沖涼*食左藥訓左半粒鐘又起左身!!又發到個夢na!
好L驚...個男人既樣令我記得好清楚**!!!THEN走去沖涼..未退燒** 到底咩回事?!'']]!
之後媽MAI爸爸番左黎 .. 扮MO事LA! 朱女番完屋企黎左我地度...打牌*><
END______________
聽日要同璋璋..家姐..朱女入坪洲**>< 救命..真系好L驚牙!!!!!!!!!!
琴日唱K既相::::
[記得]MV* LUNCH!
[美女與野獸]MV* [家姐*唱歌]!
 [滾]*MV
   [璋璋唱K寫真]XD
|